slmt dtg

Pengikut

ads by mangga

HBeat

Khamis, 20 September 2012

Jiran diburu dalam kes rogol, samun di Kuala Lipis


KUANTAN - Polis kini memburu dua lelaki yang dipercayai terbabit dalam kejadian rogol dan samun di Kampung Gemunchor, Kuala Lipis, Ahad lepas.
Ketua Polis Daerah Kuala Lipis Supt Abdul Razak Hassan berkata seorang daripada suspek merupakan jiran kepada mangsa.
"Rumah suspek yang berusia 30 tahun itu terletak tidak jauh dari rumah mangsa," katanya ketika dihubungi Bernama, di sini hari ini.
Mengulas kejadian pukul 10 malam itu, dua lelaki bersenjatakan parang menceroboh masuk ke rumah mangsa melalui pintu belakang yang tidak berkunci.
"Ketika berada dalam rumah mangsa, dua lelaki terbabit telah mengacukan parang dan memukul ibu mangsa sebelum mengikatnya dengan tali.
"Selepas mengikat suri rumah berusia 40 itu, iaitu ibu kepada mangsa, dua lelaki terbabit kemudian menarik mangsa yang berada di ruang tamu dan dibawa ke bilik air sebelum merogolnya," katanya.
Abdul Razak berkata selain merogol mangsa yang merupakan pelajar tingkatan lima, dua lelaki terbabit turut merampas gelang tangan ibu mangsa sebelum melarikan diri dengan menaiki sebuah kereta.
Beliau meminta orang ramai yang mempunyai maklumat berkaitan kes itu atau mengenali suspek agar tampil di Ibu Pejabat Polis (IPD) Kuala Lipis bagi membantu siasatan.- Bernama

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Iklan Mangga