slmt dtg

Pengikut

ads by mangga

HBeat

Jumaat, 19 Oktober 2012

Peter Butler: ‘Saya sangat gembira’


Peter Butler
Peter Butler
“SAYA sangat gembira.” Itulah reaksi Peter Butler ketika dihubungi selepas hukuman gantung yang dikenakan oleh Persatuan Bola Sepak Terengganu (PBSNT) ke atasnya dibatalkan.

Jelasnya, keputusan itu membuktikan bahawa Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) sangat profesional.

"Saya mengucapkan terima kasih kepada FAM kerana profesional dalam mengendalikan kes ini.

"Jadi, saya berharap dengan keputusan ini, pihak PBSNT akan menghormati kontrak saya yang masih berbaki 15 bulan bersama skuad Penyu," katanya kepada Sinar Harian Online, hari ini.

Petang tadi, Pengerusi Jawatankuasa Tatatertib FAM, Datuk Taufik Abdul Razak mengumumkan bahawa hukuman Butler selama enam bulan dan denda RM4,000 dibatalkan.

Dalam pada itu, ketika ditanya perancangannya selepas hukuman itu terbatal, Butler  menjelaskan bahawa beliau akan pulang ke England terlebih dahulu sebelum melakukan sebarang perbincangan dengan PBSNT.

"Setakat ini saya masih belum memikirkan apa-apa.

"Saya akan pulang ke England, selepas 10 hari, baru saya akan ke Malaysia kembali untuk  berbincang mengenai kontrak bersama Terengganu," kata beliau. - SinarHarian

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Iklan Mangga