slmt dtg

Pengikut

ads by mangga

HBeat

Jumaat, 2 Disember 2011

Search Bakal Gegarkan Pentas Di Borneo


Kumpulan Search
PETALING JAYA: Kumpulan rock lagenda, Search akan bertemu dengan peminat-peminat setia mereka menerusi siri jelajah Konsert Fenomena Search 30 Tahun pada Sabtu ini di Stadium Larkin, Johor Bahru dan seterusnya di Padang Astaka, Petaling Jaya (17 Disember) selepas siri jelajah yang telah pun berlangsung dengan jayanya di Stadium Batu Kawan, Pulau Pinang.
Menurut ketua kumpulannya, Nasir, peminat-peminat di negeri Sabah dan Sarawak juga tidak ketinggalan untuk menyaksikan persembahan mantap mereka dimana ia akan berlangsung di Kompleks Sukan Tawau (24 Disember) dan pada 31 Disember ini pula di Stadium Negeri Kuching.
"Kami akan menyampaikan sebanyak 20 buah lagu yang pernah popular, dipetik daripada album-album yang pernah dihasilkan sebelum ini.
"Dari segi produksi, kami menjanjikan satu kelainan pada rekabentuk pentas, penggunaan sistem bunyi serta lampu. Insya-Allah kami akan memberikan yang terbaik dengan segala persiapan yang dibuat kerana ini adalah cara Search menunjukkan penghargaan kami terhadap sokongan mereka yang tidak berkesudahan,"katanya.
Selain Nasir yang juga merupakan pemain gitar bass, Search dianggotai oleh Amy (vokalis), Nordin (gitar kedua), Nordin (Gitar kedua) dan Yazit (Dram).
Tambah Amy pula, Search berjanji menghadiahkan persembahan paling istimewa untuk peminat-peminat mereka pada konsert yang dianjurkan oleh Universal Credential Sdn. Bhd. dan Nova Music (M) Sdn. Bhd itu.
"Kami sangat berbangga dengan pencapaian terutama sekali kerana dapat kekal bersama selama TIGA dekad dalam industri muzik tanah air, pada masa yang sama memelihara muzik rock di Malaysia," ujarnya.
Kumpulan ini mempunyai pengaruh yang besar kepada seluruh peminat mereka malah lagu-lagu hit seperti Cinta Buatan Malaysia, Meniti Titian Usang, Fenomena, Rozana, Mentari Merah di Ufuk Timur dan Isabella masih lagi digilai ramai termasuklah peminat di kalangan anak muda.
Sementara itu, tiket konsert yangt dijual dengan harga semurah RM25 boleh ditempah melalui talian 013 800 3030. Senarai penuh lokasi jualan tiket boleh dilihat dalam laman sosial Facebook – FENOMENA SEARCH 30. - mStarOnline

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Iklan Mangga