slmt dtg

Pengikut

ads by mangga

HBeat

Rabu, 16 Februari 2011

Kijang baham Kuala Lumpur


KELANTAN mengukuhkan penguasaan di takhta Liga Super apabila mencatatkan kemenangan 2-0 ke atas Kuala Lumpur di Stadium Sultan Mohamad ke-IV, semalam.

Mohd Ramzul Zaini Adenan membuka jaringan pada minit ke-47 untuk skuad The Red Warriors diikuti ledakan Norshahrul Idlan Talaha (gambar) bagi membolehkan anak buah jurulatih Datuk M Karathu meraih tiga mata penuh bagi mengumpul 10 mata daripada empat perlawanan.

Perak pula gagal meneruskan tekanan ke atas Kelantan apabila sekadar mencatatkan keputusan seri tanpa jaringan dengan Kedah di Stadium Darulaman, Alor Setar.

Di Stadium Majlis Bandaraya Petaling Jaya, Kelana Jaya, Harimau Muda A berjaya meraih satu mata pada pertemuan menentang Perlis apabila jaringan Gary Steven Robert pada minit ke-89 menafikan gol awal Faiz Subri pada minit ke-74 untuk keputusan akhir 1-1.

Ketiadaan Mohd Safee Sali pula tidak membantutkan jentera serangan Selangor apabila meledak tiga gol untuk mengatasi Terengganu dengan keputusan 3-2 di Stadium Shah Alam.

Bekas penyerang kebangsaan Mohd Fadzli Shaari membuka jaringan untuk Selangor pada minit ke-17 diikuti Mohd Amri Yahyah (m-46) dan Mohd Azidan Sarudin (m-56).

Manakala Felda United dan Pahang mengutip tiga mata penuh apabila menewaskan lawan dengan keputusan 1-0 ke atas lawan masing-masing.- myMetro

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Iklan Mangga