slmt dtg

Pengikut

ads by mangga

HBeat

Sabtu, 21 Mei 2011

Ririn tak kisah digelar perempuan nakal


JAKARTA: Dalam kebanyakan watak yang dilakonkan, artis Ririn Setyarini sering memilih watak sensasi. Bintang filem ‘Arwah Goyang Karawang’ itu mengaku tidak bimbang digelar sebagai perempuan nakal.

“Ya, apa boleh buat, rezeki saya sudah di situ. Orang mahu cakap apa pun, saya tidak peduli. Biar orang yang dekat dengan saya dan Tuhan saja yang tahu saya ini orang yang bagaimana,” katanya kepada wartawan ketika ditemui di STC Senayan, Jakarta, semalam.

Wanita kelahiran Manado pada 23 Mac 1989 itu mengaku tidak takut dengan cemuhan masyarakat kerana watak nakal yang dilakonkan hanya tuntutan pekerjaan yang perlu dibuat.

Apabila ditanya mengapa dia sering diberi watak seksi, Ririn mengatakan satu daripada sebabnya adalah kerana dia memiliki tubuh yang seksi.

“Ramai yang mengatakan tubuh saya seksi,” ujarnya sambil tertawa.

Walaupun kerap tampil dengan watak seksi, pelakon filem ‘Setan Kok Beneran’ itu memberitahu dia mendapat sokongan ibu bapa untuk berlakon. -DH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Iklan Mangga