slmt dtg

Pengikut

ads by mangga

HBeat

Jumaat, 20 Mei 2011

Dituduh bercinta dengan Anding




MD Amran Hj Ismail, masih ramai yang tidak mengenali nama ini, namun bagi mereka yang pernah menonton filem pendek kontroversi, Chukang, sudah tentu wajah dan nama lelaki ini pernah bermain di dalam kotak fikiran mereka.
Malah dek kerana dirinya yang masih mentah dalam dunia seni membuatkan langkah kaki anak muda ini seakan terhenti seketika sewaktu filem Chukang ini dilanda kontroversi sedikit masa lalu.
Kini ketika dia baru sahaja mahu melebarkan sayapnya dalam dunia lakonan, sekali lagi nama Amran tercalar dengan kontroversi besar apabila dia ditudah menjalinkan hubungan songsang dengan pelakon dan penyanyi, Anding.
Di lapor sedang hangat bercinta, pasangan ini turut dituduh melakukan perbuatan sumbang di depan khalayak selain pernah dikatakan bercuti bersama di sebuah pulau, dan diibaratkan seperti sedang berbulan madu.
Malu dan tertampar dengan apa yang dituduh, Amran akan membuat satu sidang media untuk menjelaskan tentang perkara itu.
"Saya baru sahaja menanda tangani perjanjian dengan syarikat MIG minggu lepas, dan pihak MIG meminta agar saya tidak memberi sebarang komen terdahulu tentang perkara ini sebelum mereka melakukan sebarang sidang media minggu hadapan.
"Namun secara peribadi, saya memang terkejut dengan apa yang dilaporkan semalam, seluruh peminat dan ahli keluarga menghubungi saya untuk bertanya tentang perkara ini, namun saya tidak boleh membuat sebarang penjelasan sekarang.
"Subhanallah, Nauzubillah, perkara ini sangat memalukan dan ia satu fitnah yang besar dalam hidup saya. Jujurnya, saya tak berani nak komen lanjut kerana sebagai orang islam, saya tidak boleh menuduh sebarang orang yang menjadi penyebab dan penyebar cerita ini.
"Apa yang boleh saya katakan, saya harap peminat dan keluarga memihak pada saya dan memberi semangat untuk meneruskan kerjaya dalam bidang ini,"jelas Amran.
Terkena Buatan Orang
Bercerita lanjut tentang perkara ini, jelas Amran namanya sudah tercemar semenjak dia memulakan lakonan dahulu, malah dia mengakui selalu diugut dan adakalanya seperti terkena buatan orang.
“Sejak dahulu saya seringi di ganggu oleh orang yang tidak dikenali, setiap hari ada yang menelefon saya, mengajak untuk melakukan seks. Saya terkejut dan bila disiasat, rupanya ada orang lain yang menggunakan nama dan gambar saya di laman web songsang.
“Setiap hari saya diganggu dengan kiriman sms yang mengajak saya melakukan hubungan songsang, dan semua mesej-mesej yang dihantar masih berada di dalam simpanan saya, jika perkara ini berlarutan, saya akan buat laporan polis untuk menyiasat tujuan sebenar mereka,” luah pelakon drama Bila Musang berjanggut, Bella, dan Sang putera Aurora.
"Dua tiga minggu yang lepas, badan saya tak sihat, seluruh badan seperti di cucuk-cucuk dengan jarum yang tajam, tapi saya tidak tahu semua perkara ini ada hubung kait atau tidak dengan penyebaran fitnah ini,"sambungnya lagi.
Jatuhkannya
Melihat pada sisi lain, jelas Amran dia hanya bersangka ada seseorang cuba menjatuhkan dirinya dalam bidang ini, malah dia juga menjelaskan hubungannya bersama Anding bukanlah seakrab yang di gambarkan.
"Anding kawan saya, kami mempunyai minat yang sama iaitu bila ada masa lapang kami akan pergi ke gimnasium.
"Apa yang diceritakan dalam gosip itu tidak benar sama sekali. Kami tidak pernah bercium di khalayak dan kami juga tidak pergi ke pulau berkenaan untuk berbulan madu,"jelasnya lagi. - manggaonline

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Iklan Mangga